close



Show Me The Meaning Of Being Lonely寂寞的真諦


Show me the meaning of being lonely告訴我寂寞的真諦

So many words for the broken heart 破碎的心無法道盡

It's hard to see in a crimson love灰暗的愛情讓人迷失

So hard to breathe令人窒息

Walk with me, and maybe 陪我走走吧或許


Nights of light so soon become 這夜晚將變換成狂野興解放

Wild and free I could feel the sun 而我將宛如置身在烈日當中

Your every wish will be done妳的願望將一一實現


They tell me..有人說

Show me the meaning of being lonely告訴我寂寞的真諦

Is this the feeling I need to walk with 難道我必需一感受這寂寞

Tell me why I can't be there where you are 告訴我為何不能跟在妳身邊

There's something missing in my heart 心中有些東西逐漸流失

Life goes on as it never ends 生命不斷往前沒有終點

Eyes of stone observe the trends 有人冷眼看待世間情潮

They never say forever gaze從不永恆地面對

Guilty roads to an endless love無盡的愛充滿荊棘

There's no control 妳無法控制

Are you with me now同意我的想法嗎

Your every wish will be done妳的願望將一一實現

They tell me 有人說

There's nowhere to run 沒有其他路可走 

I have no place to go沒有其他的去處

Surrender my heart' body and soul 我心已經投降 軀體與靈魂

How can it be you're asking me to feel the things you never show

叫我如何感受妳不願表白的事

You are missing in my heart 在我心中妳正在消失

Tell me why I can't be there where you are 告訴我為何不能跟在妳身邊
arrow
arrow
    全站熱搜

    圈圈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()